OKULDAKİ BECERİLERİM

OKULDAKİ BECERİLERİM

OKULDAKİ BECERİLERİM

-Çocukların becerileri ve sınıfın ihtiyaçları düşünülerek “Sorumluluk panosu” oluşturuldu

-“Düzenli-dağınık sınıf ile ilgili çalışma sayfası yapıldı

-Farklı sürelerde Kum saatleri incelenidi Nasıl kullanıldığı anlatıldı. Hızlı-yavaş ilerleme durumları kontrol edildi.

-“Kum saatleri ile okulda temizlik günü” adlı etkinlik uygulandı

20.10.2023 37

KUM SAATİ İLE OYUN-BULUTKUM SAATİ İLE OYUN-BULUTKUM SAATİ İLE OYUN-BULUTDÜZENLİ DAĞINIK ÇALIŞMASI-BULUTDÜZENLİ DAĞINIK ÇALIŞMASI-BULUTDÜZENLİ DAĞINIK ÇALIŞMASI-BULUTDAĞINIK DÜZENLİ ÇALIŞMASI-KUM SAATİ ÇALIŞMASI-GÖKKUŞAĞIDAĞINIK DÜZENLİ ÇALIŞMASI-KUM SAATİ ÇALIŞMASI-GÖKKUŞAĞIDAĞINIK DÜZENLİ ÇALIŞMASI-KUM SAATİ ÇALIŞMASI-GÖKKUŞAĞIDAĞINIK DÜZENLİ ÇALIŞMASI-KUM SAATİ ÇALIŞMASI-GÖKKUŞAĞIDAĞINIK-DÜZENLİ-KUM SAATİ ÇALIŞMASI-SABAHÇIDAĞINIK-DÜZENLİ-KUM SAATİ ÇALIŞMASI-SABAHÇIDAĞINIK-DÜZENLİ-KUM SAATİ ÇALIŞMASI-SABAHÇIDAĞINIK-DÜZENLİ-KUM SAATİ ÇALIŞMASI-SABAHÇIDAĞINIK-DÜZENLİ-KUM SAATİ ÇALIŞMASI-ÖĞLENCİDAĞINIK-DÜZENLİ-KUM SAATİ ÇALIŞMASI-ÖĞLENCİDAĞINIK-DÜZENLİ-KUM SAATİ ÇALIŞMASI-ÖĞLENCİDAĞINIK-DÜZENLİ-KUM SAATİ ÇALIŞMASI-ÖĞLENCİHIZLI YAVAŞ ÇALIŞMASI-GÜNEŞHIZLI YAVAŞ ÇALIŞMASI-GÜNEŞDÜZENLİ DAĞINIK-GÜNEŞDÜZENLİ DAĞINIK-GÜNEŞ